»Apolinična lepota njegovih ženskih figurin v različnih pozah in s preprostimi atributi, kakršni so šal, brisača, vrč, pladenj ali prt, doseže še večjo intimnost v bolj svobodni obdelavi in topli barvi gline.«
»Apolinična lepota njegovih ženskih figurin v različnih pozah in s preprostimi atributi, kakršni so šal, brisača, vrč, pladenj ali prt, doseže še večjo intimnost v bolj svobodni obdelavi in topli barvi gline.«
»Smerdujeve portretne glave in spomeniško kiparstvo, v katerem se je na izviren način približal estetiki socialističnega realizma, je zaznamoval – v nasprotju z mirno poetiko zasanjanih ženskih likov – z gibanjem in zanesenim vznemirjenjem.«
»odkriva mite in narative, v katerih so lasje simbolizirali moč ter identiteto, a še pogosteje služili nadzoru ženskega telesa, ki je moralo (in še vedno mora) ustrezati patriarhalnim normam lepote in podrejenosti.«
»Kako daleč so ženske prignane v iskanju večne mladosti in lepote?«
»Čeravno črno-bele fotografije, posnete predvsem v obdobju med obema vojnama, prikazujejo žensko v vsej njeni barvitosti. Kot odsev dobe, v kateri so nastale, in kot simbol njene brezčasne lepote.«
»pristni nabiralec in katalizator presunljivih lepot in strahot celostnega cikla življenjske lepote in vesoljnega kolesja«
»Namen te razstave je, da bi se vsi obiskovalci, ki pridejo v galerijo iskat lepoto, zavedali, da lepota brez etike ni mogoča.«
»Najraje je ustvarjal v različnih materialih, najraje v marmorju.«
»Del razstave, ki se imenuje Udarnica, govori o tem, kako se spreminja podoba ženske. Oddaljuje se od ženskih zgodb, od osebnosti in se, pogojno rečeno, spreminja v nabor dosežkov in nagrad. Ženska mora biti 'superženska'. V prvi vrsti v proizvodnji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju